24
10

Szybki trening z obciążeniem własnego ciała!

Siemanko.

Dziś mała porada dla tych, którzy często podróżują lub nie mają okazji w danym dniu podjechać na siłownię, a fajnie by było coś się poruszać…

Zanim jednak zajmiemy się samym treningiem musimy pamiętać, aby się odpowiednio rozgrzać. Jeśli wykonujemy ten trening na zewnątrz to polecam około 5 minut luźnego biegu, jeśli wykonujemy w domu to 5 minut pajacyków, skipów, itp. Dogrzewamy stawy i lecimy z tematem!

Należy zaznaczyć, że tą jednostkę treningową możemy wykonać nie tylko w domu, ale i również na zewnątrz!

Ćwiczenia wykonujemy na zasadzie obwodu. Polecam pierwszy obwód wykonać 30s pracy na 30s przerwy. Drugi wykonujemy już 45s pracy na 15s przerwy, a trzeci 60s ciągłej pracy bez żadnych przerw między ćwiczeniami! Jeśli dojdziemy do pewnej kondycji/wytrzymałości i się okaże to dla nas za mało pamiętajcie, że możecie zwiększyć ilość obwodów! Pamiętajcie, że w każdym ćwiczeniu musimy dać z siebie wszystko! Między obwodami odpoczywamy od minuty do dwóch. Po całym treningu możemy zrobić luźną walkę z cieniem i oczywiście nie zapominamy o rozciąganiu!!!

A o to przykładowy obwód:

1.Przysiad z kopnięciem (Front kick)

2.Pompki (można wybrać opcję z klaśnięciem lub na pięściach)

3.Scyzoryki (V-ups)

4.Burpees

5.Bieg bokserski

Do dzieła!!!